luni, 14 septembrie 2009

contabila de la izvor. alt teisani, reloaded

Copil de contabila de Focsani. Emancipata de la cozonaci, cu casa de vacanta si manusi pentru gradina. Copil de functionarul, dragul de el, mai fuge la o dusca in bucatarie, expediat la culcare imediat ce apare mira pe Tvr 1. Trimis Du-te draga, mai uda si tu fasolea, gaseste niste stevie ca are vitamine, sa fac un bors la copiii astia, Saracutii stresati de Bucuresti.


Da, mami, tu stii ce e mai bine, du-te tu sa vorbesti, voi stiti cum sta treaba cu autorizatiile pentru gard. Vai, draga, cat pot vorbi femeile astea.

Iar eu inciudata de neraspuns, uf de ce nu le-am facut sa taca pe gastele astea care imi indruga verzi si uscate despre taxele catre stat.

Iesit in lume si emancipat prematur, a descoperit pantofii scumpi, tricoul e necalcat pentru ca de ce am irosi energia electrica degeaba, nu stii cate paduri sunt decimate anual ?

Ce teroare sa te confunzi, sa te scufunzi in platitudinea astora care si-au facut o casa la tara si dupa aceea au descoperit ca nu pot avea apa curenta.

Si fantoma din vale, apare-dispare, nu prea o vezi, au casi facute inainte de revolutie, sunt vecini cu vicele, echipa noastra le-a ridicat-o. E o fasneata nevestica profesorului, culege ciuperci si alerga, cu ticoul ei verde, sa le insire in curtea babei Rada, sa i le aleaga asta pe cele otravitoare, face o zacusca din ele, e fasneata foc, i-a fost studenta, aa ii cunosti, au o casa, cum, stii, imm, bine, n-ai udat, draga, panselele, Ba da, Nu ti-am spus ca se usuca, inca e puternic soarele,

Stiti, s-a dus baba la izvor cu doua galeti si un carlig din ala, Doamne, n-as suporta, cobilita ii spune, nu stiti voi, tocmai pana la izvor, auzi, au iesit fragutzele, Danutza, ii trimitm pe Nelu ca pe noi ne prind, sunt ai lor salcamii.

Ce tulbure sa vorbesti, trebuie sa le spui ca daca rasucesti cornul drept, vaca iti da lapte, iar daca rasucesti cornul stang iti da miere, rad parintii dar nu inteleg de unde vorbesc, raman adultii in asteptare, nu stiu reactiona, daca cineva se crede mai destept si vrea sa isi rada de ei ? O !

Vaaai, are boboci, ce ai draga ne-ai speriat, florile mele, tu habar n-ai, au dat boboci, nu mai stiu de care sunt, dar.

Cimbrisor, culege, draga si tu, ce stai deoparte, chiar nu vrei in tabara, culege nu te da desteapta, e coada calului si face bine la afectiuni. Nici nu stii ce buna e. Ati adus cimbrisor, bravo, ia uite draga, a aparut, dar nu e bun acum, ca nu are floare, tocmai floarea da savoare, si ce daca nu ai probleme cu rinichii, Sorin bea ceai din asta, e bun, draga, daca te obisnuiesti cu gustul, si face si bine.

Baba Rada vine repede, ce ti-ai luat, vecina, niste pansele, tanti, credeam ca trece gaterul dar nu era, nu stiu cum le-a scos de sub o carpa, asa, nu mai bea Nelule ca s-a acrit berea aia. Adu-ne alta, de la rece, asa, vecina, ia, ca e buna, pe seceta asta, ne rugam la Dumnezeu sa ploua. Da bine, vecina, numai dumneata sa-ti pui pansele, cat au costat, ei cat, iti dau, nu vrei tanti si mata cateva fire, nuu, eu is batrana de-acum, nu mai pun pansele, nu, poate nepoata, stii, are o rabdaree.

Curioasa baba. Ia, mama, luati si mancati, ca se raceste. Apa rece, de izvor, nu vreti un pahar – sanatate curata, dar ce te racoreste, aa, nu, da, bine, nici eu nu beau, sunt broaste, drga, pe cuvant, nu suport, sunt broaste mari si eu cand mi-am facut casa la tara mi-a zis Mia, -vecina mea- m-a avertizat ca la tara acolo o sa-ti fie greu, ca sunt insecte, serpi, ciocarlii, poti tu sa traiesti acolo, da sa stii ca eu nu. Mie nu mi-e frica. Doar de broaste. Mai copii, nu mergeti si voi pana la izvor, e o minune poienita asta, sa vezi ce miros, haide, mama, ca face bine dupa masa. Va mai racoriti si voi, asa, de la brau in sus, ce senzatie placuta, nu stiu, pe mine ma deconecteaza, ma relaxeaza total.

Ce fauna, baiat de contabilitza cu debit verbal. Am auzit eu la televizor cum e cu indemnizatia de mame, de trei ori au spus, zau, nu-mi spui tu cum vine asta, aaa, daa ??

Noi vrem sa intram in Europa si ne rugam sa ploua, ca sa avem cu ce ne spala.
Photo? Aaa, pacat ca e in franceza.

Si tu, Te duci, Moni, in Danemarca?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu